Monday, April 13, 2009

KuRsuS kePimPiNaN kAtanYaa ... huhuhu ...


Arghhh .. mesti korang kenal kan lambang aper di atas ... terutama yang keje gomen lah ... hehehe ... macam yang mr.gambit ceritakan ... kursus yang sunggu mencabar minda .. mencabar sebab mengantuk skall .. maklumlah lama tak duk dengar ceramah ... duk dengar fasilitator yang duk bercerita pasa sejarah ... ARGHHHHHHH ... SEJARAH !!!!! aiyorrrkkkkkkk ... satu subjek yang aku rasa aku dapat C5 lah masa SPM dulu ... time sejarah jer sure tido .. so leh lah bayangkan macam mana keadaan aku masa kursus tersebut ....asyik duk angguk jer ... macam mana lah nak berkat ... hehehe .... maaf yer pak syed ....aku rasa aku lah antara yang paling banyak terlelap dan kurang menjoinkan diri dalam perbincangan LDK ... hahaha ...
Yang best kursus ni adalah dapat jumpa kawan2 lama ... yang dulu kurus giler ... sekarang dah dua kali ganda saiz dari aku ... terperanjat jugak lah ... tapi yang menten kurus pun ada .. contoh mr.gambit kiter ... (kurus ker uall) .... hahahaha ... (teringat ada penceramah guna perkataan ualll) ... sesuatu kahhh ... hahahaha ......
so bersykur lah dah abis kursus ni ... bak kata kak maria (thanks sponser baju kemeja) ... ala uall ... esok nak g sambung belajar kene g lagi ... (arghhhhh .. tidaakkkkkkkkkk !!!!!!!!!) .... buat masa sekarang nie ... Dah abis dahhhhhhhh ........... lain kali .. meh carik alasan ekkk ... hehehehe ..... konsep kursus sama ... tajuk jer lain .. kenegeraaan lah ... kepimpinan lah ... yang penting tajuk utama ... BTN .... so saper2 yang tak pegi lagi ... hehehehe .. silakan ....

No comments: