Friday, May 29, 2009

Alexa - Jangan Kau Lepas





Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku
dan jangan kau lepaskanku darimu

Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah bahagia
Ku takkan pernah merasakannya
Bila kau tak di sini

Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah sempurna
Ku takkan pernah merasakanmu
Bila kau tak di sini

oh..Izinkan aku
berlutut mengharap kau tuk kembali
Izinkan aku
berharap dirimu kembali
Dan kembali
Dan kembali lagi

Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku
dan jangan kau lepaskanku darimu
Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku
dan jangan kau lepaskanku darimu

Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah bahagia
Ku takkan pernah merasakannya
Bila kau tak di sini

Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah sempurna
Ku takkan pernah merasakanmu
Bila kau tak di sini

oh..Izinkan aku
berlutut mengharap kau tuk kembali
Izinkan aku
berharap dirimu kembali
Dan kembali
Dan kembali lagi
perghhh .... suka giler aku lagu nie ... lagu ni aku tujukan buat insan tersayang ... hehehe .. sapa ekkk ... ADELERRR ... ado aku kesahh ??? hahahaha ....... matiler speku jer ... suka giler lagu nie sekarang .. kalau duk dengar kat radio dalam kete .. mesti layan nyer lah .. speaker tahap kuat gabannyer ... hahaha .. padahal lagu jiwang .. bukan lagu club ...."club???" .. apakah itewww .... hehehe .. lama tak menari lah ... jom ... let's dancing .... hahaha ......

No comments: