Monday, December 1, 2008

SinDrom ke WabAk niEh ...

Alooooo .... hehehe .. ceria lah tu kunun ... hehehe ... padahal bengong .. hehehe .. aku rasa macam terkene satu penyakit yang biasa terkena pada blogger2 amatur macam aku nieh ... hehehe ... penyakit apakah itu .. atau ianya dikatakan sindrom ... ataupun lebih teruk dikatakan wabakk ... hahaha .. matiler aku kene lahar dengan bloggers lain .. AMPUNNN PAKKKK .. SAYA TAK SALAH ... hahaha ....
hurmmm ... mesti korang dah tau apa sindrom itu ... ker buat-buat tak tau .. :D ... hehehe .. perlu ker nak bagitau ... mesti korang tau lah ... hehehe ... gigit karang baru tau .. arghhhh .. matiler .. tetiba pengsan ... hahaha .... sindrom yang aku kene ni adalah sindrom down sebab malas nak update blog ... hahaha ... maklumlah sibuk kunun ... sibuk ngan aktiviti weekend .. dan hari2 terakhir bekerja last week yang sungguh memenatkan .. hehehe ...
bercerita pasal weekend .... minggu ni aku tak g tgk wayang lak .. sebab minggu ni minggu SHOPPING .. gigih ni shopping .. JUMAAT siap ponteng solat Jumaat tu sebab gigih nak g ISETAN .. ada members day .. diskaun giler2 tuh .. hehehe ... aku sempat ler sambar satu suit seed ngan sweat shirt padini .. hahaha ... murah giler .. nanti aku buat entry ekk ...
ok lah .. dah petang nie .. macam biasa .. perut akan memulas .. hehehe ... jom ROCKY ... hahaha ... aiyorrkkkkk .... KEHJIIII ... :D ...

No comments: