Monday, November 24, 2008

Ceritera jumaat malam bErGuMbiRaa.. dan sabtu ... :D

salam uollsss ... hahaha ... lambat update ler aku ni ... hehehe ... ni kira backdated entry .. untuk aktiviti jumaat dan sabtu ... hehehe .... weekend aku seperti biasa akan bermula hari Jumaat malam ... hari jumaat petang macam biasa lah .. post cab yang sungguh boring .... macam nak terlelap dan ramai yang mengeji sebab kene maki ... hehehe ...

jumaat malam seperti biasa aku dan rakan2 memulakan aktiviti rasmi kami iaitu kelas tarian ... malam ni konsep house music ... ramai yang tak suka ... so adalah dari member kelab kami tak berapa minat music macam tu maka dengan macam2 alasan lah kunun duk umah .. penat nak tgk tv .. siap ada promote suwuh kitorang datang bawak makanan sambil tgk gedik santai .. MOTIFFFF .. malas nak masak ler tu .. very the pemalas .. suwuh kami tapau makan untuk perut dioranglah .... eeee ... membesarkan punggung lah tuhhh ... hahaha .. awat ler EMO pagi2 nieh ... hehehe ...

citer pasal kelas tarian kami .. seperti biasa .. show bermula dengan gigih ... sudah pasti niatnya untuk berpeluh .. supaya sihat katanya .. nak g joging .. hurmm asyik ujan jer petang2 .. (hehehe ... motifff salahkan ujan ... ) ... ada juga yang berniat g kelas ni kununnya nak kurus .. hehehe .. macam aku ler .. berpeluh sakan .. tapi menten tak kurus ... uwaaaa .... biler lah nak kurus nie .... hehehe .... seperti biasa kelas akan habis kul 3 dan kami akan lepak kat lotus ... aktiviti biasa .. dan penat buat show ... (perasan glamer .. hahaha) ... perut sudah pasti lapor ... aku pun mengorder beehoon tomyam ... perghhh .. ini mesti kes tertarik orked makan mee tomyam last week ... hehehe ... konon nak kurus ler aku .. so rasa sket kuah ... dan makan sket meehon dan isi2 yang wajib .. seperti cendawan dan ayam ... hehehe ... yang lain . tak abis ... hahaha .. satu pembaziran .. :D ... astghfirullah ... dah makan .. aper lagi .. NGANTUKKKKKKK ... balik umah .. mandi .. dannnnn .. TIDOOOOOO .... nak bangun awal pagi .. adik aku mintak hantar g kelana jaya .. umah kawannyer .. nak g cameron kata nyer ... :D .. gdniteee baybehhhhh....

Sabtu pagi aku dah bagun seawal 830 ... awal ker ??? hahaha .... bangun .. mandi .. terus lik shah alam ... amik adik dan ayah aku .. hantar g Kelana jaya ... bagai nak rak ler pusing2 carik SS4 tuh .. rumah nya ntah mana ... jumpa jalan 12, tetiba 16 dan 18 .. padahal umah dia jalan 14 .. uikssss ... musykil .... mana lah umah budak ni ... bapak aku dan adik aku lagiler ... semua dah blurrrr ... tapi Alhamdulillah ... terang jugak hati kami .. hehehe .. dan terjumpa ler jalan 14 tu ...

maka aku dengan mamainya nie ... hehehe .. memandu dengan cukup ngantuk hantar abah balik shah alam dan aku gigih kembali ke rumah ... sampai jer umah dah nak kul 1130 .. teringat lak aku ada jemputan wedding .. anak ex bos aku ... dato J .. perghhh ... ingat siti nurhaliza jer ada dato K .. kami ada yang lagi awal .. dato J..... hahaha ... ohhh .. cerita pasal siti nurhaliza .. terdengar semalam ..bapa mertua beliau telah meninggal dunia .. takziah dari aku ... :D . motiffff .. masuk citer siti nurhaliza kat sini .. hahaha ... :D ....

bergerak ler aku dari umah .. siap2 pakai tshirt kolar polo jer .. nak g wedding .. mesia ni panas .. tak larat nak pakai kemeja2 nie .. hehehe ... aku g amik adik angkat aku yang nak ikut sekali ... sampai umah dia jer .. ALAMAKKKKK .. dia pun dah siap pakai baju sama .. nasib baik negara dia lain .. JEPUN .. aku GERMANY .. no dua2 sama .. NO. 9 .. arghhhh ... jangan kami dituduh couple ... AKU BUKAN SEPERTI ITU ... TAK RELAAAAA .... ARGHHHHHH .... hehehe .... disebabkan dah lambat .. malas ler nak balik tukar baju .. so kami pun redah jer .. hehehe ... sampai sana jer .. ada bos kat opis aku dah tegur .. uiksss .. pakat ker baju sama .. hehehe .. aku cakap .. kebetulan ... hehehe .. malu gak lah .. :D .. wedding macam biasa .. kenduri .. makan best .. hehehe . orang lapo . :D .. tapi soalan yang tak best tu .. adalah bos2 ni duk tanya aku .. "Hah .. turn awak biler pulak ? awak sms jer pun saya datang tau ... cuti sekolah panjang lagi nie .. sempat nak buat kenduri .. " aiyoooo ... ingat I desprate ker .. hahaha ... aku pun reply ... "tahun depan kot saya kawin .. tarikh cantik .. 9 hb 9 2009 .. 090909 ... hahaha .. tak silap aku bulan posa tu .. leh gitu . buat kenduri time sahur ... kalau buka posa .. pack sangat .. hahaha .. suka2 jer .. kedekut gituh .. hahaha .. tak der lah ... gurau jer ..


lepas kenduri kami pun g piramid .. tgk wayang katanya .. adik aku ajak tgk madagascar .. hehehe .. aku dah tgk .. tapi takper lah .. suka citer kartun ni .. gigih .. tgk lagi .. :D .. macam biasa .. sure aku tergelak2 macam biasa .. paling suka kecomelan alakay .. atau alex semasa kecik ... hehehe ... adakah aku secomel itu ... HAHAHA ... MATILER PERASANNNN ....


lepas tgk wayang .. kami pun balik . coz .. aku ada kelas tarian lagi .. hahaha ... nak bersiap .. tukar baju .. katanya malam nie kehadiran ahli kelab aku semakin ramai ... hahaha ... maka .. marilah berdansa .... hehehe ...... semoga semakin kurus katanya .. MOTIFFFF ... hahaha .....

1 comment:

Kak M said...

Ooo tu rupanya aktiviti hujung minggu u... i pun x tau... patut la i nampak u makin kurus sekarang nie... rajin bersenam