Wednesday, November 12, 2008

Suatu Permulaan ...

Salam sejahtera ... salam permulaan ... tanggal 12 november aku kembali memulakan anugerah kehidupan ini dengan berkongsi nukilan perasaan ku .. ntah apa mimpi tiba-tiba terdetik hati ini ingin sama-sama mencoret perasaan di dalam sebuah laman di internet .. semoga apa yang ingin dikongsi ini sama-sama dapat kita hargai dalam kehidupan ini ..

Sebagai permulaan di sini aku ingin berkongsi satu lirik dari kumpulan UNGU album MELAYANG tahun 2005 yang bertajuk "TERCIPTA UNTUKKU" ..

ntah mengapa lirik ini sungguh menyentuh hati dan menggamit perasaanku ini .. maka dipersembahkan lirik ini dan sesungguhnya diriku ini "TERCIPTA UNTUKMU"


"TERCIPTA UNTUKKU"

"
menatap indahnya senyuman diwajahmu
membuat ku terdiam dan terpaku
mengerti akan hadirnya cinta terindah
saat kau peluk mesra tubuhku

banyak kata
yang tak mampu kuungkapkan
kepada dirimu
aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
sepanjang hidupku

aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tau
kuslalu milikmu
yang mencintaimu
sepanjang hidupku

aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tau
kuslalu milikmu
yang mencintaimu

"

No comments: