Wednesday, November 26, 2008

:::hOmE sWeEt HoMe:::

Hari ni topik ringan sket .. hehehe .. bercerita pasal rumah .. hurmmm ... last weekend aku pegi singgah tengok rumah yang aku beli .. hehehe ... pelaburan terbesar yang pernah aku buat untuk masa depan aku .. tak sabar nak tinggal di harta yang aku beli dengan titik peluh sendiri .. nak kata mahligai .. tak der lah .. hanya teratak biasa jer .. hehehe .. namun bersyukur dengan apa yang Allah berikan ... rumah ini dijangka siap hujung tahun ni . dan insya Allah akan boleh diduduki dalam Febuari .. argghhh .. tak sabarnya ... betul tak jiran sebelah ... hehehe ... so bersama ini aku lampirkan gambar2 rumah yang underconstruction ... :D




::hadapan rumahku yang belum siap::

::pandangan dari dalam ruang tamu::

::dapur - agak gelap sket::

::bilik tido bawah::
::tangga pandangan sisi::
::jom naik atas lak::
::master bedroom::
::bilik utama gak ..dari pintu::
::toilet utama::
::bilik atas 1::
::bilik atas2::
::toilet atas2::
::living area::
::jom balik::
::itu pn pintu kuar::

::hehehe ... kalau dah siap macam ni ler .. ::

















3 comments:

Kak M said...

cantiknya umah uol... kalo buat housewarming jangan lupa jemput tau...

~Maz + Rin~ (",) said...

canteqnyer umah uol...
hehehe..housewarming jemput..
xsabarr

Anonymous said...

hazel bukan rumah u ols sama jugak kan