Friday, November 21, 2008

KawEEEnnn ..

hehehe .. bercakap pasal kawin dan kenduri kawin .. weekend ni ada berlambak lagi kenduri .. tak masuk minggu depan .. berlambak lagi orang kawin .. hehehe .. aku jer yang tak kawin-kawin .. hehehe ....

ini kes pasal semalam .. aku kan seperti biasa sibuk ngan urusan parlimen .. so sementara membuat kerja-kerja dan melihat perbahasan dewan .. masuklah seorang mamat yang agak smart dan kelihatan seperti celebriti .. so aku ni duk terpinga2 memikirkan siapakah mamat itu .. nak kata artis .. tak ingat lak dia ni penyanyi ker atau pelakon ... nak kata tokoh korporat .. hurmmm lagi ler aku tak ingat .. tapi aku sure dia ni pernah kuar TV ..


tapi tak per lah .. aku pun teruskan buat keje sambil melihat mamat ini menunggu nak berjumpa salah seorang menteri kat situ .. aku tgk dia duk edar kad kawin ... perghh . leh tahan kadnya .. aku ni memula ingat kad kawin anak dia .. so empunya badan nie terus lah berjumpa dengan menteri itu .. dan menyerahkan kad kawin nya sambil menjemput menteri tersebut ke kenduri kawin tersebut .. empunya badan pun keluar dari bilik menteri dengan cerianya .. hehehe .. masyukkk ker ??? hehehe .. pepandai jer aku nie ... TAMPAR MULUT SKETTT .. hehehe ...


so nak dijadikan cerita .. dia ni duk dari tadi duk tengok2 aku .. hehehe .. aku ni pun ala2 blur .. jangan gay mamat ni sudah .. kang dia ngorat aku .. ARGHHHH .. AKAK TAK RELAAA ... hehehe .... so dengan tetiba dia duk sebelah aku dengan kad kawin dia ... sambil menyerahkan dan berkata "jemput datang yer nanti . kenduri kawin saya nie .. kawin kali yang kedua" .. hehehe . aku pun tersengih2 .. "thankss . insya Allah saya datang .. biler ekk .." .. dia cakap "28 disember" ... "ooo .. lambat lagi ... " balas aku ... hehehe .... " haah ... buat kat umah mak jer .. " katanya ... aku ni dalam hati gigih duk mengata .. saper ler mamat ni .. siap jemput aku .. siap tulis nama aku kat atas kad tu .. hehehe .... anyway thanks sesangat .. hehehe ....




dan babak seterusnya berlaku .. mamat tu pun blah dari situ ... aku duk tgk staff2 menteri tu duk pandang aku .. aku dengan blurr nya memikirkan .. ehh .. aku lupa zip suar ker ... hehehe ..... so dengan tidak semenanya pegawai menteri tu tanya aku .. "raff .. ko tau ker sapa tu ?" hehehe .. aku dengan selambanya cakap .. "ntah .. musykil saya .. naper dia siap bagi kad kad saya nie " ... hehehe ... diorang semua gelakkan kan aku .. dan berkata "itulah ex husband noraniza idris .. " hahaha .. baru ler aku ingat ..... sapa mamat tu ..... patut ler familiar ... Ya Allah .. MALUNYERRRRR .......



buat kak ani .. yang dengarnya sudah menjanda dua kali .. tak per lah .. hidup ini kene terus kan .. tul tak .. biarlah masing2 bahagia dengan hidup masing .. yang penting kareer kiter kan ... cewaahhhh .. kerjaya gituhhh .. hahaha ....




buat en fareez dan pasangan .. semoga berbahagia selalu ... sehingga ke anak cucu .. hehehe ... TAHNIAH dari saya .. insya Allah saya datang .. :D .. ehh .. tapi rasanya masa tu kat kedah dan sgpore kot ... nak jalan2 dan celebrate new year teruss .. argghhh .. nak g cutiiii .. :D ... hehehe ...

No comments: