Wednesday, November 19, 2008

Timbang Rasa ... ::::::

perghhh .. pagi - pagi lagi dah bercakap pasal timbang rasa ... acctually ni kes sentap pasal malam tadi .. hehehe .. memang ler aku tidak terlibat secara langsung dalam kes ini .. tapi ianya melibatkan housemate aku dan juga jiran2 aku yang lain ..
masalahnya adalah pasal parking ... erea rumah aku tu .. rumah sewa tau ... hehehe .. maklumlah .. umah flat jer kan .... masalah parking di mesia ni adalah satu masalah yang cukup biasa kita dengar di kawasan pangsapuri .. cewahhh .. pangsapuri kunun .. macam sedap sangat namanya .. hehehe ... orang mesia ni suka berangan kan .. pangsapuri kt umah sewa aku tu dipanggil apartment occay .. padahal macam flat murah jer .. kalau ada swimming pool ok ler .. ini idok ... lopak jer banyak .... argghhhh .. hehehe .. matiler kene carutttt ... hehehe ....
hehehe .. berbalik pada isu parking ... ada ler satu makhluk ni .. kereta iswara sedan putih occay .. dah ler panjang .. duk parking tengah-tengah jalan untuk naik ke parking lapang atas bukit .. dah ler kete-keta yang nak kuar dan nak masuk parking tu tak leh masuk .. sebab kalau redah nanti akan sangkut kat bukit yang azzabbb itu .. aku tengok adalah beberapa kete yang cuba gak redah .. tapi sangkut ... rebek bumber depan .. so dengan kejinya mereka semua memaki owner kete yang begitu buduhhhh itu .. hehehe .... aku ni dengan kasihan sambil lepak2 ngan mamat2 bawah umah aku tu ... melihat kejadian ini .. so housemate aku pun balik dengan muka bengang tak der parking ... sebab semua paking dah penuh .. (hehehe .. nasib baik aku dah balik awal ... ) .... so memang nasib tak baik ler mamat tu .. harusss kene maki ngan semua orang .. jangan ler ada yang sumpah dia jadik peti sejuk ker ... hehehe .....
so aku bangun nak g keje pagi tadi .. tgk kete itu telah dipancitkan dengan semua orang duk tunggu owner kete tu bangun .. harammmm ... boleh tu tido mati .. orang semua nak g keje .. tak leh kuar .. kene maki lagi ... hehehe ... so sebagai pengajaran kat owner kete tu .. timbang rasa lah sket ... nak parking pun tgk2 lah ... ni duk beromen .. sampai pagi .. harammmm .... kalau aku .. dah sumpah jadik peti sejuk dua pintu ..sesuai untuk rumah baru aku nanti .. hahahaha ......

1 comment:

gambit said...

sumpah je jadi motorsikal. jimat space sikit. wakakakaka...