Tuesday, November 25, 2008

parlimen ... arRggGhhHHHH ..

mengantuk .. penat .. kali aku dah sakit2 berlari semalam .. benci ... meluat ...arghhh ... rasa macam nak muntah ... penat dah tgk parlimen ... merujuk kepada blog gambit.. sungguh penat kami dikerjakan semalam dan hari nie .. secara detailnya rujuk ler blog gambit ekk .. hehehe .. penat nak menaip .. kesian aku tgk dato' ketua2 jabatan .. termasuk KSU .. dari semalam seharian bertungkus lumus duk parlimen nie ... hehehe ... tapi diorang kene gak kesian kat aku yang setiap isnin sampai khamis kene duk parlimen .. haaaa .. hamikkkk .. baru duk sehari dua kan ...

yang lain aku tak kesian sangat .. biasa lah tu .. time kritikal macam ni .. menteri lak boleh semalam kunun nak datang untuk perbahasan .. tapi HAARAMMMM ... hehehe .. macam yoga kene fatwa haram .. hehehe .. tak sempat nak baca detail lak ... hehehe .. so menteri semalam gigih pergi function yang ntah di mana .. suwuh timbalan menteri standby ... kesian orang tua tu .. dah ler kene kensel g dinner .. international function tu ... apakan daya .. SYMP ... berbalik pada kesian .. semalam gi gambit lah bertungkus lumus untuk menjadi stegno katanya ... hehehe .. stegno lebih kurang macam stien jer ... [stien = stgeno] .. hehehe . boleh ker gituh .. jangan marah gambit .. nanti aku belanja ko goreng pisang dalam meeting ... hehehe ...ko kat opis kan .. gigih balik opis nie .. hahaha .... aku jer yang jadik penunggu yang setia .... cewaaaahhhh ....

citer pasal ngantuk ... perghhh .. semalam balik .. memang penat giler .. dah ler aku sampai umah dah lewat .. baru jer nak makan burger aku .. menteri dah sms .. minta semua pegawai yang bertugas hari nie berada di parlimen jam 9 pagi esok .. perghhh .. aku pun sms lah semua orang .. macam biasa lah .. ada yang pening .. cian .. tapi apakan daya ... PASRAH jer ... aku pun sambung dinner dengan harapan nak buat kerja menaip untuk acara esok ler pulak ... ngantuk ni .. tapi kene gak gigih buat .. argghhhh . larat ker aku nie .. so aku decide buat jugak sambil terlelap2 .. sampai kesubuh ... dan aku hanya mampu taip 10 page jer ... arghhh .. tension .. matiler kene maki nanti ..

maka bermula lah kekalutan sekali lagi di parlimen lagi ... penat giler ... macam nak g urut jer .. kaki aku ni rasa dah berdenyut2 nie ... argghhhhh ...... neway .. thanks semua yang bantu aku kat parlimen ni .. aku dah sediakan lunch tadi .. hehehe .. pandai tak ... semua musykil ... ehh .. dulu tak pernah pun ada lunch .. :D ... hehehe .. aku dgn kembang kempis nie ... "hehehe .. sapa yang jaga parlimen sekarang .. " ... hahaha ...... k lah ... aku nak dgr menteri sambung gulung ... sambil nak lelap sket2 .. uwarghhhh ....

No comments: