Thursday, November 20, 2008

PENATTTTTT !!!!

arghhh .. sungguh penat aku minggu ni ... hari2 balik lambat ... ramai yang duk perli .. "aiii ..keje gomen pun balik lambat ??? macam ler banyak keje .. ??" rasa macam nak tampar jer ... meh korang amik tempat aku .. baru korang tau keje macam mana .. hahaha .. hamikkk .... Ini semua gara2 parlimen lah ... minggu perbahasan dan penggulungan bajet 2009 peringkat jawatankuasa ... parlimen sekarang bukan macam dulu ... macam2 isu yang mengarut duk sibuk ahli parlimen ni nak bahas ... pening kepala dibuatnya .. patutnya giliran kementerian aku menggulung semalam ... tapi hampeh .... dan sehingga hari ni pun tak sampai2 lagi .... semua orang dah duk tepon aku .. biler nak standby kat parlimen ... hari tu KSU suwuh dari hari rabu standby .. semua ketua jabatan dah datang .. hehehe ... ni mesti kes menteri marah salah sorang SUB ari tu masa meeting "Haiyooo .. kritikal time macam ni dia boleh CUTIII ??" hehehe .... matiler semua senyap dalam meeting tu .. maka keesokkan harinya .. semua ketua-ketua jabatan .. dato2 ni .. hadir untuk brief minister ... ada yang sanggup kensel cuti ... datang ker parlimen .. hahaha .... terkujat aku tgk ...

kesan dari itu .. aku yang jadik tak best .. menteri pelik semua ketua2 jabatan ni ada kat parlimen ... so datuk pun suruh ler aku cakap ngan diorang suwuh diorang balik buat keje kat opis dulu ... nanti dah nak giliran kementerian baru lah datang .. hehehe .. aku pun gigih ni bagitau sorang2 dato2 ngan boss2 ni untuk berhambus balik .. termasuk ler kuncu2 yang ngikut ... hehehe .. stiennn .. BALIKKK aku cakap .. hehehe ... part yang paling tak best nie .. semua orang duk keep tepon aku dan sms aku .. "biler turn kita? biler nak standby" aiyoooo ...penat sangat ... macam YB lak aku.. dah ler tepon aku ni dah macam tepon ahli parlimen ... macam2 call ada .. orang nak mengadu lah .. nak mintak itu lah .. mintak ini lah ... ARGGGGGGGGHHHHHHH..... GERAMMNYERRRRR ...

hehehe ... kalau nak duk luah ... macam2 nak luah ... biarlah ini buat sementara waktu untuk kuceritakan .... yang penting .. balik umah .. tido ... ngantuk.... hahaha .......

1 comment:

gambit said...

Sudah ku jangka.... keji semuanya!!!! Muahahahaha