Monday, November 17, 2008

d' moNdAy bLue'S

Salam semua .. salam hari Isnin ... pergghhh ... malas betul nak keje ari Isnin nieh .. lagi2 kalau macam aku semalam duk seharian terbongkang kat umah parents aku kat shah alam ... balik pagi .. breakfast nasik lemak .. lepas tu sambung tido ... bangun lunch ... bapak aku masak ayam masak lemak cili api ... perghhh .. sedap tuh ..... lepas makan .. solat .. sambung tido balik .. kunun nak cuci kete ..tgk langit mendung ...terus masuk tido balik .. bangun dah lambat .. baru nak solat asar ... hehehe .. sampai ada orang perli aku ler .. "aik .. asar kul 6 ekkk ... " hehehe ....

Di kesempatan ini jugak nak ucapkan Hepi besday ke 29 ekkk untuk housemat aku ... semalam besday dia .. hadiah tak beli lagi .. alamak .. LARIKKKKK .. hehehe .. budget yang lari sebenarnya ... hehehe ...... neway sabar ekk hazel .. nanti i belikan ... tak der idea sebenarnya nak belikan aper .. shuben nak tak ? hehehe .... boleh gitu .. matiler propa ... hahaha .. PENGSANNN JAP ...

so kita mulakan minggu ini dengan satu lirik lagu yang aku suka sangat dengar lately ni .. satu penyanyi baru dari Indonesia .. hehehe ..matiler sokong penyanyi indon .. dah dua lirik aku bubuh , semua dari indon .. hehehe ... nama penyanyi ni afgan . muda lagi .. 19 tahun .. hensem dan agak nerd muka dia .. katanya nak datang mesia nanti .. hehehe .. haruss g carik tiket .. hehehe .... so ini dia lagu "Terima kasih Cinta" .. perghhh .. jiwang tu .. saper2 yang nyesal .. kot2 dulu pernah curang ker .. tak endahkan lover korang ker .. kalau dah dapat couple balik tu ... hargailah nya ok ... cewahhh .. macam tema blog aku jer ....





Tersadar didalam sepiku

Setelah jauh melangkah

Cahaya kasihmu menuntunku

Kembali dalam dekap tanganmu


Terima kasih cinta untuk segalanya

Kau berikan lagi kesempatan itu

Tak akan terulang lagi

Semuaaa kesalahanku yang pernah menyakitimu

Tanpamu tiada berarti

Tak mampu lagi berdiri

Cahaya kasihmu menuntunku

Kembali dalam dekapan tanganmu

Terima kasih cinta untuk segalanya

Kau berikan lagi kesempatan itu

Tak akan terulang lagi

Semuaaa kesalahanku yang pernah menyakitimu

ouuwwww…ouuwwww…

Terima kasih cinta untuk segalanya

Kau berikan lagi kesempatan itu

Tak akan terulang lagi

Semuaaa kesalahanku

oouuwww

Kesalahanku yang pernah menyakitimu

No comments: