Friday, November 14, 2008

kEnduRi KaWeN .. @ .. wEdDinG .. @ .. maRi menGawan ..


Hujung tahun .. hurmmm .. ramai betul yang kawen ... bulan ni jer aku ada 12 jemputan .. tu tak masuk bulan depan .. aiyooo .... kalau pegi semua kopak tu poket ... hehehe ... bukan tak nak pegi semua .. orang kata afdhal memenuhi jemputan ... tapi macam mana lah nak uruskan .. semuanya time yang sama .. hari yang sama ... ada yang dekat rawang ... ada yang dekat seremban ... ada yang dekat sabak bernam ... ada yang kat sg petani ... aiyoooo .... matiler ... kalau ler ada pintu doraemon .. hehehe .. senang sket .... wahhh .. angan2 bebudak sangat2 ... hehehe ... itu lah akibatnya suka dok tgk kartun .. sampai mak bapak aku pun gelak .. kalau time kartun .. aku duk depan tv dulu .. bukan anak2 buah aku yang 3 orang tu .... hehehe ... nasib baik tak minat sangat astro ceria ... sebab tetiba rasa muakk duk tgk masa time raya aritu ....

cerita pasal wedding .. last sunday aku attend satu wedding di JB .. ianya wedding adik kepada seorang kawan .. tema wedding hitam putih ... so mati - matiler g carik baju kaler itam yang sesuai ngan aku yang berbadan gempal nie .. takut nanti ala2 ruper cempedak jer kalau salah pakai baju .... hehehe ....

so aku dengan gigihnya naik flight airasia seawal pagi kul 6 lebih dah sampai kat LCCT .. takut lambat check in gitu ... hehehe ... airasia .. motto "now everyone can fly ..." but aku tambah sket .. "now everyone also cannot fly ... coz miss your check in time .. :D" ... motifff ... matilerr aku kene maki Dato Tony Fernandezzz ... hehehe .. LARIKKKKKK ....



sampai di senai .. member amik .. nak suwuh adik aku kat UTM tu cian lak .. tengah musim exam katanya .. tapi tak per .. petang dia kene hantar aku balik naik bas ... motifff .. pegi naik flight .. balik naik bas ... nak tido sebenarnya .. perjalanan jauh .. so senang ler aku lelap .. awal2 dah beli tiket bas single seat ok ... takut duduk ntah sebelah saper2 nanti ... so baik I duk sowang2 .... tak der saper nak cabul aku nanti ... hahaha .. Opssss PERASAN.. MATILERRRR ...

hehehe .. arghhh .. citer pasal wedding ... grand lah .. love the color theme .. pelamin pun cantik .. walaupun ada yang kata .. uiksss .. wedding pun ada tema hitam putih ... takut macam orang mati jer ... (hehehe ... sesungguhnya mulut tiada insuran ... PENGSANNNNN...) .. but aku suka lah tema itu .. tak der lah semua hitam putih ... hehehe .... yang paling best tu .. buat kat Dewan Alumni UTM .. belakang jer kolej aku belajar dulu .. KOLEJ TUANKU CANSELOR . perghhh ..kenangan 5 tahun tu ... 1996 - 2001 ...


so .. inilah di sertakan gambar2 wedding tu ... yang part paling tak lupa .. katerer wedding tu tak der waiter nak serve pengantin masa makan beradap .. boleh gitu my fren mintak tolong aku jadik waiter .. dengan gigih ni dan bersandarkan pengalaman yang ada semasa keje part time hotel dulu .. so kontrol macho lah kat depan tu serve air ... hehehe .. sampai kene perli lah ngan pengantin .... :D .. nasib baik baju kaler kelabu sket .. kalau tidak .. hehehe ... match ngan alas meja nanti .. hehehe ...



"yang mana satu PILIHANKU ... hehehe.. satu bini orang .. satu lagi .. hehehe .."

No comments: